Benimde kedim var ve oğlum aynı dediğiniz gibi yapıyordu o zamanlar çok korkuyordum sürekli böyle yiyecek diye şuan 2.5yaşında normal bir şekilde yemek yiyor hiç korkmayın büyüdükçe düzeliyor 😃 şuan masada tavuk yada balık varsa ayıklayıp kedimize yere atıyor inşallah büyüdükçe onu da bırakır diye umuyorum