Lütfen cevap verin bebeklerim 4 aylık düzeltilmiş 3 aylık mamayla besleniyorlar ilk zamanlar hiç bı sıkıntı yoktu prebiyotik kullanıyordum ara verdim şuan karınları çok gazlı sanırım geri başladım ve mamayı çok değiştirdim acaba mamadanmi diye şuan sma comfort veriyorum 4 ölçek içmeleri lazimken ikiye düştü ne yapmalıyım doktor gidiyorum su mamayı kullan gel diyor ama ben kullanmak istemiyorum çünkü bı kere verdiler çocuklarımı çok gazlı yaptı şuanda kullanmak istemiyorum ne yapmalıyım yol gosterin lutfennb