Kızlar merhaba ,
Bebeğimle başından beri uyku konusunda sıkıntı yaşadık ama şükür şu an gece ve gündüz uykularımız düzenlendi biraz.
Çok zor uyuduğu için kucağımda uyuttum bugüne kadar gerçi kendisi de bunu tercih etti😅🙊
Şu an kucağımda uyutmak bana da kolay geliyor açıkçası en hızlı bu şekilde uyutuyorum ama ilerleten süreçte zorlanırım gibi. Ağırlaşmaya başladı artık ve desteksiz uyku sürecine girmek istiyorum.
Asıl sorunumuz şu önceden mayıştırıp beşiğine koyuyırdum pış pışlayıp uyutuyordum ama artık beşiğe koyar koymaz hiç uykusu yokmuş gibi gözünü açıyor. Heralde küçükken kucak beşik geçişini pek anlamıyordu ama şu an aşırı derecede uykusu kaçıyor. Bende uyutup öyle beşiğe koyuyorum.
4 aylık olmak üzereyiz beşiğinde uyusun istiyorum. Sallanmayı da istemiyor oyun sanıyor. Nasıl beşiğinde dalmaya alıştırabilirim. Tecrübeli anneler yardım lütfen🌸