umay93 Bebeğim 12 haziran doğumlu pazartesi günü 15 hafta 4 günlük oluyor , doktorumuz 3. Ay bitince rotarix demişti 1. Doz için 2. İçin 5 ay bitince demişti geç mi kaldık 1. Doza hemen pazartesi yaptıracağız panik yaptım ben ya 😫
herseyimcocuk umay93 biz de aynı zamanda yaptırdık bi Dr geciktiniz 14 haftaya kadar dedi bi Dr 16 haftaya kadar oluyo dedi yaptırdık biz de 15 hafta 2-3 günlüktü
herseyimcocuk umay93 bu arada neden pztyi bekliyosunuz gün geçiyo, rota aşısını hemşire de çocuk Dr da yapmadı devlet hst. Zaten damla şeklinde ağzına damlatıyosunuz alıp yapın direkt, yapmaktan eminseniz tabi.
momofbabyboy Biz de 3 ay 15 günlükken gittik en geç 3 ay 14 gün olması gerekiyordu eğer insiyatif alırsanız yapalım demişti biz de kabul ettik öyle yaptılar
ummukerem umay93 eczaneden alıp eczacının bile yapabilir ağıza damlatılıyor bebişler içiyor zaten genelde tadını seviyorlar bence pazartesiyi beklemeyin. Bugün alıp tapın geç kalınca fayda sağlamaya bilir sonuçta gün belirlemiş diğer aşılar gibi geciktirilmiyor 15 haftaya kadar yapılıyor zaten bugün bile 15+2 geç kalmışsınız uygulama boşa olabilir
umay93 Bu arada yanıtlayan arkadaşlara teşekkürler rotamızı olduk sınırdaymış tam da 2. Rotamız 27 ekimde 🌸