karelhanbaby Selam, 20 gün önce oğlum düştü ve alnının ortasını vurdu. Öncesinde çok şişti şuan bayağı indi ama tam olarak geçmedi , hafif şişlik var halen. Normal de tamamen şimdiye geçmesi gerekmez miydi? 1.5 yaşında doktora götürmeli miyim sizce?
sebax45 karelhanbaby keşke hemen götürseydiniz? Sorması ayıp neden götürmediniz? Bende her düşmede götürmüyorum ama kafaya alınan ağır darbeler önemli. Belki ölümcül bir durumu yok ama çatlak var vs diye bir baktırmakta fayda var. Devlet acillerinde bu duruma öncelik veriliyor hemen iyi doktorlara yönlendirilip ilgileniyorlar.
karelhanbaby Köydeydik o yüzden gidemedik. 1 aya yakın zaman oldu hafif şişlik var biraz zaman alıyor galiba geçmesi değil mi?
mynameysli4 karelhanbaby karelhanbaby ihmal etmeyin araba yokmu yalvar yakar bulur yine götürürüm çocuğumu Allah korusun siz bı tomografi cektirin
sebax45 karelhanbaby kesinlikle götürün. Tomografi çekerler. Küçük bunlar kafatası bizimki gibi değil onların. Çaylak vs bir durum varsa önlem alınır yoksa da içiniz rahat eder.
mynameysli4 Benimki de 6 aylıkken puset ten yola düştü. 3 gün hastanede yattık bı belirtisi yoktu sadece şişti ve indi ama içerden kuucuk bir kırık oluşmuştu.. çok şükür düzeldi şimdi keşke bı tomografi cektirseydiniz.