Canım anneler, çok teşekkür ederim, olayın üstünden tam 2 saat geçti. Ve gözü kendine geldi çok şükür. Başta kızarıklık burnuna kadar arttı ve şişmeye başladı. Tam hastaneye götürecektimki uyuyakaldı. Hazırlık yaptım. 15 dk uykusundan sonra bi baktımki hiçbir şey yok. Çok şükür 🤲🏻