Merhabalar benim kızımda 26 aylık 18 aylıktan bu yana dediğiniz gibi kaçta uyursa uyusun saat 2 de uyanıyor sabah ezanıyla hala uyanık oluyorduk ve ayakta sallanıyordu öncelikle ayakta sallamayı bıraktım çok zorlu oldu ama bıraktım uyku kalitesi inanılmaz değişti
Üzerime uzanıyor seviyorum konuşuyorum sakinleştirerek uyutmaya çalışıyorum uykusuz kaldığımız için bizde haliyle sert tepkiler verebiliyoruz ama şuan çok şükür düzene girdik diyebilirim kesinlikle ayakta sallamayı bırakmanızı öneririm sakin ve sabırlı yaklaşın geçiyor birde bu yaşlarda uyku gerilemesi yaşanıyormuş malaesef