yesimmmmmmm ben de kızımı yanımda yatırınca emzik gibi sürekli memeyi ağzında istiyor. Bana da bıkkıntı geldi. Odasında yatıyorum artık. Bazen 1 saat odasında uyutmaya çalışıyorum ama emzirmektense bu daha kolayıma geliyor. Bence bıraktırabilirsiniz bu arada. Benim kızım da 23 aylık. Bu aya kadar defalarca bıraktırmayı düşündüm ama bir türlü cesaret edemedim, zaten doğduğundan beri uyumayan bir bebek. O kadar bıktım ki kendi memelerimden tiksinti geldi. Bu arada 18 aylık kontrolde doktorumuza memeyi ne zaman bıraktırayım diye sormuştum. Artık bıraktırabilirsin dedi. 2 yaşına kadar da emmesinin bir mantığı yok bence. Bana aşırı saçma gelmeye başladı. Zaten 19-20 aylık bebek her şeyi yer. Neden 2 yaşına kadar emzirin diyorlarsa . Bebekler aşırı bağımlı oluyor, emzik yapıyor anneyi