Tugcedgn çok geçmiş olsun öncelikle. okula başlanan ilk yıl biraz böyle geçiyor. Gittikçe seyrelecek ama ve daha hızlı iyileşecek. 🙏
Sonraki yıllarda bu kadar hastalanmıyorlar. Bağışıklıkları güçlenmiş oluyor bir hayli.
Biraz zorlu, stresli bir süreç ama sabırlı olun, bunlar da geçecek🙏