Kızlar artık tükendim kendimi ısırıyorum sinirden. Çocuğu uyutamıyorum yok asla olmuyor ağlıyor sürekli ağlıyor asla uyumuyor gece 2-3 kez arabayla çıkartıyoruz ona rağmen uyumuyor. Psikiyatriye gideceğim bu hafta ilaç alacağım beynim karıncalanıyor. Çocuğun uyku saati gelsin istemiyorum resmen işkence gibi uyutmak saatlerce ağlıyor.