Kızlar 16 kasımda taahhüt bitiyormuş 15 aylıktı benim uygulamada kampanya sunuyorlar güvenilir mi benim modem ücreti ile 645 tl idi şimdi 18 ay sabit 645 yapsam mı sizce eğer bişey yapmazsam kendileri belirledikleri fiyata mı yükselticekler tekrar sözleşme yapmam gerekiyor mu nasıl oluyor süreç bu kampanya biter mi kasımı beklemeden yapsammı uygun fiyatı