sedanur13 çok güzel bi histir kesin 🥰🥲Allah bilir neler demişlerdir yürümüyor diye ne moralinizi bozmuşlardır çevreniz
Bebeğimizin yemek yemesi yürümesi en ufak bi gelişimi bi anneyi ne kadar çok mutlu ediyor bunu anne olunca anladım 🥲🥰dünyaları verseler bu kadar mutlu olamayacağımı
Bugünde benim bebeğim normalde aşka ek gıda yemiyordu ağlıyordum bugün doğru düzgün bi şeyler yedi günüm hep mutlu geçti ❤️🥲🥰