Kızlar 2 gündür bazen nefesimi knsrken falan tam ayarlaysmiyor gibi oluyorum düzenli nefes alıp veremiyorum gibi .çok şükür nefes darlığı gibi değilde nasıl anlatsam ? 🙄 Hafiften hızlı nefes alıp verme gibi tam olarak çok hızlı da alma da değilde yani nefes alış verişime dikkat ediyorum gibi.diblenince soluma yatınca hemen düzeliyor .insallah kendimi anlatabilmsmdir .sizlerde böyle şeyler olmuş muydu sizce normal midir bu haftalardA?