fdmkn 6 aylık kedimi kısırlaştırdım ben. Hırçınlık yoktu ama sürekli kapı açılır açılmaz kaçıyor ve sağa sola işiyordu. Anestezi için 6 saat susuzluk 12 saat açlık yaptı (her veterinerde aynı olmuyor vereceği anesteziye göre, onlar bilgilendirir) operasyon yarım saat bile sürmedi. Baygindi ama gözleri açıktı, 15dkda bir gözlerini kapattim göz kuruluğu yaşamasın diye. 2 saat sonra ayilmaya başladı ama çok dengesizdi 12 saat sonra nispeten iyi 24 saate falan tamamen attı narkozu. İlk iki gün sıvı besledim nolur nolmaz diye. Bazı veterinerler mama yiyecek kıvama gelmeden vermiyorlar, belki sizinki böyle de olabilir konuşmak lazım. İyileşme konusunda bir sorun yaşamadık hiç olmamış gibiydi. İşeme de 2 hafta sonra tekrar yapmış ama benim hatam gibi oldu o, aynı yere aynı şekilde örtü bırakmışım gorunce halletti o da, dikkat ediyorum bidaha da yapmadı ama Huy edindiyse devam ettirebilir