Sermec27 bu kilo kavramı o kadar farklı ki. Benim yeğenim 2.200 civarı doğmuştu. Erken doğumda değildi üstelik. 1. Sınıfa giderken falan hatırlıyorum 17.5 kiloydu. O kadar uzun süre 17.5 kiloda kaldı ki. İştahsız bir çocuk, yemekle hiç alakası yok. Şuan ortaokula gidiyor hala zayıf bir çocuk. Kendine kalkan yapmış artık kilo aldım diye geziyor ortalıkta. Aldığı kilo falan de yok. Aslında çocuklarımızı da etkiliyoruz psikolojik olarak farkında olmadan. Yani yapı yapacak bir şey yok. Kan tahlilleri vs onunda temiz. Ama dediğim gibi aşırı iştahsız bir çocuk. Benim eşim 30 yaşında adam maximum 58i görüyor 🤦🏻♀️ çocukluğunda göstermedikleri doktor kalmamış. Yok yani olmuyor bazen.