Asyapolat 58 günlük bebeğim bugün öksürmeye başladı napabilirim😣 kızım ve eşim hastaydı bulaşmaması mucize olurdu çok uğraştım ama maalesef geçti sanırım. Sadece öksürük var şu an biraz yapabileceğim şeyler neler ikinci çocuğum ama ilk çocuğum bu kadar küçükken hiç hasta olmamıştı 😢
Mammamiaa_ Asyapolat kızım o ayda hastaneye yattı 1 hafta . Doktor dedi ki saatte 10 kere öksürdüyse direkt yatırcam dedi. Çok riskli hemen iniyormuş çok küçük
symstf Asyapolat biz de 1 buçuk aylıkken influenza olduk. Belirti olarak sadece nadir öksürük ve hızlı nefes alma vardı. Ateş halsizlik ve ya iştahsızlık gibi şeyler yaşamadık ona rağmen 1 gün yoğun bakımda 1 buçuk hafta da hastanede yattık. Doktorumuz 3 aydan küçük bebeklerin hasta olmasını istemiyoruz çünkü bağışıklık sistemleri daha yeterli değil demişti.
Denizzzmommm Biz de aynı durumu yaşıyoruz ilk defa bu kadar ufakken hasta oldu ilk çocuğum olmamıştı. Prospan şurup verdi doktoru günde 3 kere 2,5 ml ayrıca burnuna nasatol damla ve bol bol serum fizyolojik damlat dedi. İki ayrı doktor da bunu önerdi.
Asyapolat Denizzzmommm prospanı kızıma da kullanıyorum seviyorum yani olmazsa bi doktora götüreyim de yarın ona göre ilerlemeden bakayım çaresine çok canım sıkıldı 😢
202025 Bnce siz direk götürün ywnime9gan onemli öksürüğü yada atesi bunlar olunca beklemeyin getirin diyolar hep
Asyapolat 202025 doğru diyorsunuz gece boyu da bir gözlemleyeyim de olmazsa yarın özeller öğlene kadar açık götürürüm
parla__ Zeytinyağını çok hafif ısıtıp göğsüne sırtına sürup ısıtılmış ılık bir havluyla kapatabilirsiniz Emiyorsa bol bol sık sık emzirin
Asyapolat parla__ hırıltı falan yok şu an çok şükür onu ben kızımın hırıltısı olduğunda yapıyordum hemen geçiyordu ama doktora götüreceğim kesin onu da yaparım duruma göre
symstf Asyapolat içinizi ferah tutun ama doktora gitmeyi ihmal etmeyin. Solunumunu takip edin hızlı nefes alıp veriyorsa mesela dakika da 60tan fazlaysa bu sıkıntı. Burnunu sık sık temizleyin. İnşallah bir an önce iyileşir.🩵 çok geçmiş olsun.
ars123 İlk 3 ay hemen hastaneye götürmek gerekiyor bağışıklık yeterli olmadığı için bizim doktorumuz bizi hep tembihlemişti hemen getirin diye
Asyapolat Mammamiaa_ evet ventosal ve pulbien buhar verdi belli aralıklarla onları veriyorum şükür daha iyi