NazAli yani internette yazana göre zararsız birşey ama pek tedavisi yok gibi . Ama ben bunu daha önce bi doktordan görmüştüm omega 3 eksikliğinden kaynaklanıyor demişti. Tevafuk olacak ben başlık yağı aldım içirecem sonrasını görürüz. Tedavi olarak nemlendirmek geçiyor, bende yaptım evet azaltıyor. Tam olarak gider mi Allah bilir