Minnak_mavis Kızlar grip oldum bebeğim 2,5 aylık doktor içebilirsin dedi ama var mı içen bi yan etki oldu mu bebişte
buse57 Minnak_mavis banada vermişlerdi şaşırmıştım ama mecbur içtim meğerse içiliyormuş her doktor yazmıyor ama veren doktorlar var ben bi sorun yaşamadım
tombikinannesi Minnak_mavis ay o içilirmi ya bilemedim doktor demiş ama emzirirken hiç ilaç içmedim ben ne olur ne olmaz
dilan2431 Minnak_mavis dikişlerimden dolayı bende kullanmak zorunda kaldım patladı intihap filan almıştı ilaç iğne çok kulandım şükür bir şey olmadı
Minnak_mavis buse57 içerken emzirdiniz mi peki yani bazıları sağıp dökmüş mama vermiş anlamadım doktor dedi ama sonuöta
buse57 Minnak_mavis evet emzirdim bir ilacı gece uykusuna getirdim derin uykuya dalınca attım sabah olanıda ilk uykusun geçince kullandım eğer bu şekil yaparsanız içiniz yine rahat etmezse ilaç içtikten sonra emzirmeden ilk sütünüzü sağarsınız
aybiduranne Minnak_mavis benim bebeğim de 5 aylık dişim iltihaplanmıştı ve doktor bana da aynı ilacı yazdı emzirirken de kullanılıyormuş ayrıca sütünü dök vs demedi geçmiş olsun
Minnak_mavis buse57 cnm zaten emmiyor beni sağarak veriyorum iki aydır ben De..içtikten sonra sağarım o sütü vermem değil mi öyle dediniz
lorin6504 Minnak_mavis bende diş enfeksiyonu geçirirken çok doktor gezdim sadece Agument veriliyor içtim mecburdum bir yan etkisi olmadı
1merling Minnak_mavis emziren anneye verilebilen bir ilaç bende kullandım ama bebeğim ben içtikçe kusmuştu sonra bir daha içmedim