nilikonunannesii momofalya yalnız eldivenle silin ellerde tuhaf bir his bırakıyor yapış yapış oluyor nedense.
Meri-Mel momofalya Çok minik sirke , bulaşık deterjanı, sıcak su ile siliyorum ama sonra üstten bir daha bir geciyorum temiz bezle çünkü illaki deterjan kalıntısı oluyor
ChatGPTanne_ momofalya Ben domol diye köpük sprey alıyorum onu dolaplara sıkıp yarım saat kadar beklşyorım sonra lif ile bi güzel ovalıyorum her yeri hafif nemli bezle de en son üstünden geçiyprom çok iyi oluyor Benim evde aspiratör yok dolaplarım sürekli yağlı ona rağmen bebek gibi oluyorlar
momofalya ChatGPTanne_ bende domol aldım geçen ama daha kullanmamıştım bi deneyeceğim çok övülüyordu ❤️
ChatGPTanne_ momofalya deneyin çok güzel özelliği aslında 1 saat köpüğün dolap üstünde bekletilmesi oma göre ayarlarsınız
selamunkavlen momofalya deterjan ile ilgili bir şey söyleyemeyeceğim ama bez çok önemli cam silme bezi ile silince iz kalmıyor . Mutfağımda hep onu kullanıyorum ankastre de silme izi olmuyor .
Kitsu momofalya yok bırakmıyor aynaları falan da siliyorum artık. Bir de benim mutfak dolaplarımda kulp yok her gün el izi oluyordu
yagmurkokusu_ Yağ olan yerlere şu sleepy yağ çözücü mendilleri varya onu kullanıyorum bir süredir baya iş görüyor sonunda telle ovunca da öyle güzel söküyor ki , normal yerleri de bulaşık makinesi tableti kullanıyorum.