Kızım raporlu mama içiyor 4 aydır. Bir ay kilo slmadı sadece onda da köpek dişleri çıktığı için içirememiştim. 8.500den 9.500 e çıktı özellikle son ay 400 Gr almış. Boyu da 70ti 74 oldu belki 75 de olmuştur şimdi. İlk iki ay çok zor içti bebe bisküvisi ile karıştırdım kaşıkla içirdim neler neler. Doktor günde 2 tane içir dedi ben 1 tane içirebildim. Daha yeni 1 buçuk içiyor günlük. Yine de faydası var görüyorum. Şu an 18 aylık kızım. Emzirmeyi de iyice azalttım. Hem mama içmeye başladı hem yemek yemeye başladı