Ben 6.ayını doldurmadan başladım 10 gün felan vardı ilk tadım olarak ev yoğurdu tattırdım sonrasında havuç kabak avakoda şeklinde ilerledim doktorumda o şekilde söyledi acele etmeden tadım şeklinde ara öğün şeklinde ana öğün halen amne sütü yada mama olarak ilerleyecek 9.ayinda ise sofralarimiza oturabilecek tuzsuz şekilde yararlı olduysa çok mutlu olurum