ezooomom Dogum yardimlari.icin her seferinde giselerden mi alinjyor yoksa hesap acip kartla cekiliyor mu
burcu_tokgz Aliereneymen banada kart verdiler ama ben sormayı unuttum kartı takınca şifre istedi şifreyi nasıl oluşturabilirim tekrar sıra beklemek istemedim ?
ezooomom Aliereneymen hesap mi actiniz yoksa sadce pttdeki gibi yuklemeli kartmi ben cekmeye gittim yatmamis dediler
Aliereneymen burcu_tokgz şifre boşluk kartın son 6 hanesi boşluk güvenlik numarası ilk 2 hanesi (cvv var ya) 3404 e gönder şifre geliyor o şifreyi de 7 gün içinde ATM den değiştirmek gerekiyor bu kadar
meron2015 burcu_tokgz ![](h burcu_tokgz mesaj bölümüne girin büyük harflerle ŞİFRE boşluk Kartın son 6 hanesi boşluk arkada yazan cvv kodunun ilk iki rakamı yazıp 3404 mesaj atıyorsunuz onlar size şifre gönderiyor yalnış derse iki kere deneyin
buse57 burcu_tokgz kartı berirken bir kağıt vermedimi üstünde sms ile şifreyi nasıl alabileceğin yazıyor diğer yorumlarda yazmışlar hatta
EceEgemen28 ezooomom ay bende uygulamaya girdim 26’sı yazıyor özellikle akşam 16.30 gibi gittim gün içinde yatar diye yatmamış her seferinde bebeği bırak git, al git kış geliyor napıcaz böyle ne saçmalık
burcu_tokgz ezooomom yo hayır kartı verdiler buraya yatacak bundan sonra atm den çekebilirsiniz dediler
ezooomom Aliereneymen anladim iyimis bakayim ben yine sorayim bugun gittigimde para yatmamisti pazartesi sorarim tekrar hemde karti sorarim
muhammedmetininannesi meron2015 ben yaptım olmadı hatalı diyor kaç kez denedim.SIFRE de yazdım ŞİFRE de hatta SİFRE de olmuyor