Zehra2205 İyi akşamlar anneler. Kreşin 2. Haftası kaptık şifayı. Covid pozitif 3 gündür düşmeyen ateş, öksürük mahvolduk. İlk defa yaşıyoruz. Kaç gün sürer yaşayan var mı? Öneride bulunacak felAn. 🥹😓
elisa2705 Zehra2205 Çok geçmiş olsun 1 hafta sürer valla en son bizde ailecek maf olmustık onun haricinde bebeğinizi bol bol yıkayın bide hava nemlendirici kullanırsanız daha çabuk toparlanır
yezdatoprak Bizde olduk bebeğim bi hafta da atları doktora götürdüm dolven şurup verdi bide sürekli banyo aldırdım ağzını burnunu temizledim serum fizyolojikten buhar verdim geçti çok şükür size de çok geçmiş olsun 😘