yarengorkem bende işe yaramadı, karttan çekilince itirazınızın devam ettiğini mutlaka bildirin dediler, bildirdim, 3 gün sonra girip baktığımda itirazım bile artık gözükmüyordu, bize itelenmiş. Aslında beni arayan adamın söylediklerini mantıklı düşünsem Allah Allah ne alaka derdim ama öyle bir anda aradı ve o kadar güzel yalan bulmuş ki, aman fazla ürün alıp boşuna param gitmesin deyip çok daha fazlasını dolandırıcıya kaptırdım🙂 inşallah siz çok fazla kaptırmamışsınızdır