Kızlar benim 3 çocuğum var 27 yaşındayım ben normalde de özgürlüğüne düşkün biriyim yaklaşık 9 sene falan ne gelebildim adam akıllı ne kendime arkadarima zaman ayriabildim çocuklardan ikisi büyüdü artık biride 6 aylık bakicimiz var aslında güvenirim eşimde destek bana hani çık gez arkadaslsrinla zaman gecir artık der ama cikincada vicdan azabı çekmekten keyif alamıyorum işte nasıl anneyim çocuğuma babası bakıyor ben burda geziyorum nasıl onları ihmal ediyorum diye djye bütün günüm zehir oluyo ya ben bunu asamiyorum bakıci en fazla 3 saat bakıyor sonra babası alıyor çıkınca ama ne biliyim güzelde bakıyorlar yani ihmal etmiyolar ama bı benmeyim böyle