Hangi mamayı kullanıyorsunuz benim bebeğinde aşırı iştahlıydı 10 günlükken benimki de 60 galan içiyordu çoğu doktor 30 u geçme dedi bi gün acillik olduk kan şekeri düşmüş ben kısıtlıycam doktorların dediğine göre vericem diye her çocuk farklı demekki iştahı var ne kadar içiyorsa verin benim öğrendiğim tek şey varsa o da bu o zaten fazla gelirse kusar ama gaz yapmayan mama önemli ben 6 aylık sma comfort kullanıyorum çok iyi kilo aldırıyor gaz da yapmıyor