Öncelikle bebeğinize maşallah.Ama cidden sinir olduğumu belirtmek istiyorum.Şakaysa komik değilse daha komik?İnternette bile büyüme skalaları var benim bebeğim 6 aylık ve 6300 gr,doktor skalasında 6. aylık bir bebeğe göre zayıf da değil obezde.Benim açımdan sorun yok bilinçliyim.Ama böyle garip başlıklar açıp diğer annelerin kendini kötü hissetmesini sağlamayın lütfen