ariadne daha dün akşam gittim bakmaya bebekli evde büyük ihtiyaç iyi. Dyson almaya gittim fakat bana inanılmaz ağır geldi bi de tuşa basılı tutarak süpürme özelliği vardı bileğimi ve elimi çok zorladı fazla ağrıttı vazgeçtim. Son modellerinde heralde otomatik çalisma var ona da benim bütçem yeterli değildi. Bi tane samsung beğenmiştim ama 18 bin filandı sanırım fiyatı. Bana hafif makina lazımdı ben de elekteolux aldım bakalım nasıl çıkacak kullandıkça göreceğim