esma224_ Merhaba canım anneler1 yıl 2 ay 19 günlük bebeğim var 6 ayda ek gıdaya başladık 1 ay yedi ondan sonra hiç bir şey yemedi ne suniçiyor ne yemek yiyor sadece emmek istiyor yaşayan varmo kızlar bu durumu ne yapmam gerekiyor
melek7_3 esma224_ bebeğim bir yaş8na kadar hiçbirsey yemedi yaz mevsimi olduğu halde bile su bile içmiyordu birkaç hastaneye gittik hiçbiri anlam veremedi taaki bir yaşına gelene kadar sonradan kendiliğinden yemeye basladı şuan iki yaşında ama yine iştahsız bir bebek
Pamukhanim_ esma224_ 1 yaşında kızım aynı sadece emiyor yediğine şükür diyorum artık günlük 3 lokma anca yiyordur kesin ben mor meyve karışımı na ve atoma başladım bakalım fayda görecek miyim mir meyveyi sevdi ama atomu çok zor yediriyorum
esma224_ melek7_3 evet benimki de öyle şu anda veriyorum bir şeyler yemiyor kaçıyorn yemek dışında herşeyi ağzına alıyor. Bunun sebebi ne hala çözemedim hastaneye götürdüm doktolar 30 yaşında anne sütü alan birisini gördün mü dedi hayır dedim zaman gerekiyor dedi ama yememesine çok üzülüyorum
melek7_3 esma224_ evet anneyi çok yıpratıyor ama üzülme kilosu boyu yerindeyse ve güzel emiyorsa benimki çok emiyordu
melek7_3 esma224_ üstüne olun ya doktorlar hep yemiyor dediğimizdede inanmıyorlar bence başlarındanda savuyorlar gibime geliyor yapısı öyle diyerek.Kendi çocuklarınada öylelermi merak ediyorum doğrusu