Sksjsjjsks Grupyildizi o bende bir ara vardı uyku problemi de arada oluyor gece de mutlaka uyanırım kesintisiz uyuyamam hiç
GezginPaNDa Sksjsjjsks ilaçlar düzenli kullanıldığı sürece iyileştirir . On yargılı olmayın. Uzun süre boyle yaşarsanız cok daha kötü olursunuz
Sksjsjjsks GezginPaNDa oda doğru iyi blr doktor bulup güvenmem lazım aslında belkidr fiziksel bir şey vardır onuda bilmiyorum ama genelde herseyi psikolojik yaşıyorum
GezginPaNDa Grupyildizi bende tiroit ilacımı 20 yıldır içiyorum, bir 20 yildaha icicem. Çünkü ilaç içerken tiroidim düzgün çalışıyor. Bırakınca çalışmıyor. Şimdi ne yapayım, ilaç düzeltmiyor diye ilaci mi bırakayım. Mecbur icecem ömür boyu. Sizin durumda aynı
UrbanMom Sksjsjjsks 20 günlük ishalden dolayı olabilir cok su kaybedersiniz kaslarınızı etkiler. 1 ay önce cok afedersiniz ama ishal ve kusma oldu bende de ve vücudum cok halsiz düştü en kötü sonucu yaşamışım. Anksiyeteden olmaz bende anksiyete bozukluğu olduğundan biliyorum maalesef
Sksjsjjsks UrbanMom herkeste aynı etkileri veya belirtileri vermez anksiyete öncelikle sizede geçmiş olsun neyinlx var peki ?
UrbanMom Sksjsjjsks anksiyete işte yani fazlası ile kaygı bozukluğu var. Sürekli kafa dağıtıcı bir şey yapmaya çalışıyorum boş olduğumda beynim sürekli kaygiya geçiyor
GkcnKn UrbanMom ben de aynıyım özellikle sağlık anksiyetesş uyurken bile benimle bu sefer rüyalarımda :(( çok yoruyor daha kötüsü artık fiziksel yaşamaya başladım psikoloğa da gittim yok çare bulamadım her An beynimde bi dğnya olumsuz düşünce
Ecem__ Sksjsjjsks yasadigin hersey psikkplojik kaygi endise bozuklugu kendinde hastalik ariyosun stresetn her yerin seyiriyor agriyor vucudun tepki veriyor postlarina baktim canim.eger ilac kullanmak istemiyorsan bunlarin neden oldugunu bilip hayatina devam etmelisin sen bilirsin ama istersen yardim alabilirsin kendi canini dinleme bosver..