Sksjsjjsks bende tam tersi ilaçlara ön yargılı olunmaması gerektiğini düşünüyorum. Nasıl başımız ağrıdığında onu geçirecek birşey içiyorsak psikolojik rahatsızlıklarda böyle. Vücuttaki bazı hormonların az yada fazla çalışması, yada nörölajik bazı şeyleri de yine ilaçlar dengeliyor.
Bende bugün bi psikiyatra gittim ve ilaç başladım. Biyerimde seğirme falan yok, sizinkiler gibi semptomlarım yok ama aşırı kaygılarım anksiyetelerim kurgularım var. Onun haricinde aşırı sinirli ve gerginim. Tahammülsüzüm. Buda yüzüme bile yansıyor ve çocuklarımın beni böyle hatırlamasını istemiyorum. Ve bence bir insanın böyle bi durumu kabul edip destek istemeside bi özgüven. Çünkü genelde herkes inkar eder, benim bişeyim yok der