Lina05 doktorum bana sessiz ve etrafta çok fazla uyaran olmayan hafif karanlık bir odada emzir sessiz olsun dedi. Öyle yapıyorum. Uyaran olunca dikkati dagiliyormus. 3 ay 22 günlük bu arada.
Ve bir de biraz uyku basınca mayısınca emziriyorum.
Emzik alıyorsa eğer emzikle mayisiyor, sonra hemen emzigi çıkarıp meme veriyorum zaten aç olduğu için emiyor.
Bir de bu aralar su sesiyle uyuyor YouTube da su sesi diye aratin yeşil dere var şifalı sesler yazıyor başlıkta.
Ne bileyim her çocuk farklıdır ama yine de deneyin belki tutar. 🤷🏼♀️