Doktorumuzun önerisi ile beşinci ayda ek gıdaya başladık. Bugün itibarıyla yedinci ay bitti. İki aydır süreci çok güzel ilerlettik. Bebeğim de ek gıdaya çok hevesliydi, verdiğim herşeyi alıyordu. Son bir haftadır özellikle ikinci öğünü reddediyor. Önce yeterince aç zamanını mı denk getiremiyorum dedim, sonra bu püre karışımlarından tatsız çorbalardan mı sıkıldı acaba dedim bugün özellikle açlık süresini uzattım ve farklı bişey denedim mücver yaptım belki parçalı şeyler yemek isteyebilir diye onu yemedi ezdim yoğurdun içine kattım yemedi bebek tarhanası yaptım kıvamını koyu tuttum yemedi tabi bu sürede açlık süresi de baya açıldın 4 5 saat oldu açlık süresi aç olduğundan da eminim ama hiçbirini yemedi. Bu arada dün kendimize yaptığımız mercimek çorbasından tuzsuz ayırdım yemedi. Bebeğim çok iştahlıydı ne yapsam yiyordu şans yüzüme güldü demiştim şimdi neden böyle oldu yaşayıp geçiren var mı? Şeytan diyor ki anam babam usulü ver kendi yemeklerinizden bakalım onu mu istiyor acaba
Bu arada görünürde diş falan yok.