Bende bugün yaptırdım. Doktorum gelmeden Calpol ver demişti. Gitmeden Calpol içirdim. 6 saat sonra ateşlenmeye başlar dedi. Uyanık olduğu süre boyunca huzursuzdu, ağlayıp uyumadığı için aşı olduktan 5 saat sonra duş aldırdım. Her 6 saate birde Calpol verdim ateşi yok ama ben aşı yerinin ağrıdığını düşündüğüm için verdim bacağına dokununca ağlıyor çünkü.