Ummuscetinkaya Evi süpürüyorum arkamdan eşim geliyor kalben in yerlerde saç var şarkısını söyleyerek 🤦🏻♀️ Ya üstüm başım kızımın bazen kıyafetleri yatak yastık her yer saç. Kestirdim olmuyor, kazıtacağım artık. 😁
Sevvalaydin Seydakuzey ise yaramiyoki keske yarasa sarimsakli sampuan falanda aldim da hala obek obek dokuluyo evde sac gormekten illahlah geldi hergun supurge yapiyorum genede heryer sac kel kalcam diye korkmaya basladim😂
Ummuscetinkaya Seydakuzey hahahahah aynen o kadar çok sinir bozucu ki hele yemek yaparken çok sıkıntı benimki bir de yemeğinde tüy bile olsa asla yemez🤦🏻♀️
Seydakuzey Melek36 Aa mantıklı aslında ben hiç baktırmıyorum öle şeylere dikkat etmiyorum ama bu aralarda hastaneye gitmek istemiyorum
Seydakuzey Sevvalaydin Aynı valla demek herkes aynı derdi taşıyor kadın doğum hapı işe yarıyo mu acaba bide onu mu denesek 😂
Seydakuzey My_son milleti takmaktanda oluyor biliyormusun ben Anne olunca daha çok sinir stres altında kaldım herkez Her şeye karışıyor ve ben kaldıra bilen bi insan deilim çocuğumun biseyine benim yerime karar verildi mi deli oluyorum takma diyeceğim ama olmuyor da ortamdan uzaklaş cevap vermiyorsan yapa bilecek bişey yok boşverilmiyo biliyorum ama herkez bi şey diyor illaki 🤨😏
Eylul0813 Seydakuzey canm benim de öyle bir döküldü ki saçlarım resmen kel kalıyodum bir anda dökülmesi durdu be şimdi hepsi çıkıyor kulaklarımın önünde favorilerim var hatta kısa saçlar yüzünden😄 Fön çektirdiğimde falan kısa saçlar dikiliyor aralardan için rahat olsun beslenmene dikkat et et balım süt yoğurt meyve falan tüket maksimum iki üç aya düzelecek yenileri çıkmaya başlayacak
Seydakuzey Eylul0813 Ay içime su serptin hiç geçmeyecek gibi yıkayınca kedi kuyrugu gibi kaldı hamilelikte benim saçım çok gürleşmişti kaskabarıktı düzleştirince bile şimdi kestirsem nişan var bide kestiysem heryerden çıkcak tel toka çocuk gibi öf 😨
Aselhafsam Seydakuzey ya her annede emzirme döneminde olan şeyler çok kem gözlüler olmasa çoğu kişi normal karşılar dikkat bile etmez takılmayın herşey gibi oda geçici 🥰
Sevvalaydin Seydakuzey aman biraktim artik ya sey diyolar 6-8 aylikken duruyo diyolar onu beklicem napolirsa ypilsin dokuluyomus sanirim hormonel 🥴
Seydakuzey ertugrulbey19 düş aldıktan sonra banyoda tarıyorum ve havluya sarıyorum genede çıkıyor beyaz kullanmayı çok seviyorum onda dahada belli ediyor