doublemamaa bizde bu gaz damlasını kullandık pek işe yaramadı bende bıraktım biz hem anne sütü günde iki defada mama alıyoruz bebeğim şuan 49 günlük baslarda kakasını sürekli yapardı snra yapmamaya 4 günde bir yapmaya basladı sma kullanıyorduk doktorumuz aptamılin biz cesiti varmış kolay sindirimi kabızlıga iyi gelen mama önerdi biz onu kullanmaya basladıktan beri her gün kac kez kakasını yapıyor gazını güzel çıkarıyor isterseniz doktorunuza sorup sizde kullanabilirsiniz aptamil conformil