Kızlar gerçekten annelik çok bambaşka bir şey. Salonda oluyorum oğlum içerde uyuyor. Biran gidip bakmak istediğim de tam o an uyanmış oluyor. (Benim bebeğim uyanınca ağlamaz kendi kendine oynar sesler çıkarır)Ve bu sürekli böyle sanki ilahi bir güç resmen kalk bebeğin uyandı diyor. Bunun gibi bir sürü örnek verebilirim. Geçen günlerde de kahvaltı yapıyorduk oğlum yerdeydi anlık bir döndüm yeğenim (2,5 yaşında) tam o ara bebeğimin ağzına bir şey sokuyordu 😂 gerçekten resmen biri bak diye fısıldıyor. Sizde de böyle mi :)