htc0203 Kızlar evimizi kiraya verdik dün sözleşme imzaladık ama bugun bazı sebeplerden vazgeçmek durumunda kaldık şimdi nasıl olur sözleşmeyi imzaladık cayma durumumuz varmı kiracı bizi mahkemeye falan verirmi hak talep edebilirmi bilgisi olan varmı
cerenssss54 htc0203 sözleşme imzalayıp vazgeçmissiniz tabiki hak talep etme durumları kesinlikler var dalga geçer gibi olmuş biraz yinede konuşmayı deneyin derim
simseklivekalpli htc0203 geç olmadan arayıp ücretini geri verin bence. Bir yakınım da yakın zamanda ev tuttu aboneliklerine kadar açtırdı sonra caydı ev sahibi parasını ödedi sorun olmadı, kiracı da en fazla içinden sayar diye düşünüyorum😬
zweifachmama htc0203 bence baştan konuşun olumsuz olduğunu çünkü şuan olmazsa seneye çıkarmak durumunda kalabilceğinizi söyleyin tekrar taşınmak ta hem masraf hem yazık günah
htc0203 cerenssss54 Aklimideliricem simseklivekalpli evet keşke imzalamasaydık ya çok pişman olduk aldık iade ederiz geri tabiki aslında anlaşyşlı insanlar ama bi sizede danışmak istedim
Aklimideliricem Ücret almadıysanız felan belki kabul ederler düzgünce anlatın derdinizi ama ortada sözleşme var kabul etmek istemezlerse de etmezler yani