deroscay Bebeğim 1 buçuk aylıkken emziğe başlatmamda bir sakınca olurmu memeyi red edermi deneyımlerınız nedır cunku cok az uyuyor ve gaz problemimi var emzik vermey düşüniyorum
elif2112yigit deroscay ay tutuyorsa lütfen verin ben de öyle düşündüm vermedim şu an 4.5 aylık imkansız tutmuyor çok perişan oluyorum gittiğim her yerde en ufak ağlamaya beni emmek istiyor anlayacağınız emzik ben oldum