Sancaktepe bölge hastanesinde bi doktorun erken doğum yaptırdığı iddalarını gördünüz mü, hastalanan çocuklar sakat kalan çocuklar olmuş.Aynı doktorda bende doğum yaptım post silinir diye isim veremiyorum.Ben memnun kalmıştım.Bölge hastanesine giden arkadaşlar sizde tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim