Reyyanyaren Kızlar 3 aylık korunma iğnesi vuruldum bitmek bilmeyen kanamam var doktor ponstan verdi adeti kesmesi için yarın alıcam kullanan ve adeti kesilen var mı umarım keser artık bu kanamadan çok sıkıldım kullananlardan yorum bekliyorum 🥰
Minnoo35 Reyyanyaren benim de iğneden sonra tam 45 gün yoğun kanamam oldu 😰 45 günün sonunda anidende bitti dr um iğneden sonra normal demişti daha da yaptırmadım bidaha 🌸