Dünde uykuya aşırı zor daldı bugünde aynı. Emzirme saatimi yazıyorum;
14.20-15.20 sağ 1saat (abartmıyorum
15.30-16.00 sol 30dk
18.15-18.45 sağ 30dk
19.20- şuan hala emiyor solda
Emiyor emiyor ama uykuya gelince uyumuyor. Saat 14ten beri uyumadı. Altı temiz, gazı çıkıyor, emziriyorum memeden bıraktığım an başlıyor ağlamaya ve aranmaya sanki hiç emzirmemişim gibi.. napıcağımı bilmiyorum dünden beri. Mama desteğine başlamıştım bir gün hastanede kaldık sarılıktan dolayı ve mamayıda bırakmak istiyorum artık vermek istemiyorum çok şükür şuan sütüm var yeterince ama böyle oluncada aç kaldı diye düşünüyorum vermeyi düşünüyorum yardım edin ya napıcam ben böyle