Kizlar 5.5 aylik bebegimi sallayarak uyutuyorum. Ama o kadar alışmış ki geceleri surekli sallanmak istiyor ben neredeyse sifir uyku diyebilirim. Sallayarak uyutmayi birakmayi istiyorum. Yataginda piş pişlayarak uyutabilir miyim sizce alışır mi nasil bir yol izlemeliyim?