3 aylık bebeğim sadece mama içiyor, 120-150 cc içmesi gerekiyormuş ama benim kız asla bitiremiyor onu 90 anca içiyor, neyse uyku öncesi uykuya çok direniyor kucağımda kendini geri atıyordu, sonradan aklıma geldi acaba dedim doymuyormu diye o kalan mamayı uyumadan hemen önce verdim direk uyudu çocuk, iki gündür bu şekilde uyumaya alıştı da uyumadan hemen önce beslenmesi de hem sağlıksız hem böyle uyumaya alışır diye korkuyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz besleme işini