Merhaba! kızlar benim iki bebeğim var birisi 3 bucuk yaşında diğeri 3 aylık her neyse
ben desteksiz büyütüyorm cocuklarımı ne eşten ne aileden kaynana vs anne kimseden yardım yok cokda memnunum ama gel gelelim dün gece kızım tuvalete gitmek için uyandırdı beni götürdüm tuvalette başında beklerken diğer bebeğim ağlamaya başladı kızım da anne kardeşim ağlıyır sen ona bak ben bitince söylerim dedi bende diğer kızımı emzirip uyutuyum derken uyuyup kalmısım geri saat 3 civarlarıydı
10 dakka falan gecmiş içim bi uyandım koştum tuvalete kızım ağlamıs sessiz sessiz bide 😭😭😭😭😭
neden cagırmadın annecim beni uyuyup kalmısım dedim beni unuttun annecim dedi çok kötü oldum ilk defa böyle bişey yaşadım cok iyi bakarım cocuklarıma dört dörtlük ama bu yaşanan şey beni vicdan azabından öldürecekti 😭😭