g-k-s0212 valla benim kadar bozukmudur bilmem ☺️ dişleğim ben bariz 😃 yani normalde önden 4 6 dişim hiç gülmememe rağmen görünürdü, yani iki dudağım birleşmezdi. Banada alt çene ameliyatı dedi Dr ama gerek yok olduğu kadar olsun dedim. Şuan 1,5 yıldır kullanıyorum teli. Bir bukadar daha var bence. Yaşım 35 bu arada. Dişlerim ilk çekildiğinde görünmüyordu boşluklar. Ama kaydırma yaptımız için şuan görünüyor. Doğum kilolarım yeterince çirkinleştirmemiş gibi bide bu var başımda.