balcocuk1 Bebeğim 8 aylık olacak sürekli ellerinden tutup yürütmemizi istiyor yürütmeyince ağlıyor belimiz koptu yürüteç zararlı diye almıyoruz yürüme arkadaşı alalım dedik ama dengede duramıyor henüz ayyyyy ne zaman durur yürür acaba🥺🥺🥺
handeg26 balcocuk1 bende yürüteç almaya korktum 2 ay tutarak gezdirdim valla sonra pişman oldum günde yarım saat filan gezebilir size de dinlenme olur
160918 balcocuk1 biz de öyleyiz sizi çok iyi anlıyorum az az koyun en azından siz dinlenirsiniz hemde ilk zamanlar sevıyolar farklı gelıyor az az koyarsanız bı sorun yaşamazsız
aydint Günde yarım saat 1 saatten bişey olmaz onada değişiklik oyalanma olur, 6.aydan sonra hoppalada yürüteç de kullandım benim için dinlenme kızım için eğlence oldu
parla__ Yürüteç ,yürüme arkadasi kullanmasi 1 yaşında yürüdü. Ortaya aktivite masası ve oyuncak koyduğumuz büyük kabı koydum tutunarak kalktı oturdu ,onlardan tutunup ayakta durdu,biz yürüttük falan derken kendi bir yaşında yürüdü.
balcocuk1 parla__ Doktorumuz yürümeyi geciktirebilir dedi yürüteç için belki bizimkide böyle böyle erken yürür bakalım ama bir yasına kadar bu tempo bizi ne yapar bilmem 🤣🤣
balcocuk1 okuloncesianne yürüteç aldım 😅 biraz bindi 1 ay falan sonra yürüdü zaten ona da binmek istemedi