sebur yani tavuk olduğu için açıkçası riskli biraz
Ben olsam vermezdim, annesi olarak en doğru kararı siz verirsiniz
Ben hiçbir zaman bir yaptığımı ikinci kez vermiyorum
Her öğününü taze yapıyorum biraz soğutup veriyorum
Tabi tercih meselesi siz bilirsiniz