asyamz cok guzel bir düşüncedesin güzelim ve bence bu düşüncenin üzerine git emin olamak gerçekten zor hergun otur 30 dk da olsa düşün araştır ve emin ol kendiliğinden olucak ben 17 yaşımda girdim onun öncesinde cok fazla acik biriydim herkez cok sasirdi hatta ben bile ama ben çok fazla araştırıp okuyup cok düşündüm. 17 de tesettüre girdim pantolon tunik vs ve 19 yaşına gelince bunu ilerletmek istedim namaza basladm sonrasında komple tesettüre girdim ferace abaya giydim büyük eşarplar taktım ve cok şükür 3 4 sene oluyor hayla da öyleyim abaya sufle takimlarim var ve cok severek giyiyorum bazen kendimi yaşlı gibi hissediyorum pantolon giymek ıstiyorum renkli şallar takmak suslenmek ıstiyorum ama sonra eşim de sağolsun oturup konuşuyoruz ne için giydiğimi hatirliyor vazgeçiyorum evimde susleniyorum bi kadın ortamına gidince pantolon da giyiyorum makyaj da yapıyorum dilediğim gibi giyiniyorum ama dışarıda sadece yüzüm ve elim gözüküyor baska hiçbir vücut hattım belli olmuyor gözükmüyor yani demem oki ne için neden gireceğini düşün gerekirse evde deneme yap çevrende tesettürlü olanlarla konus ama benve benim fikrim boylesine guzel bir düşüncen varsa vazgeçme evet zor asla kolay diyemem ama bi o kadarda özgür hissettiriyor emin ol hayatından bisey eksiltmiyor aksine arttırıyor. Ve şuna da eminim ki cok güzelsin ve sana cok yakışacak😍🫶🌸