Ben bağdaş kurup oturuyorum bebeği de kucağıma alıyorum. Poposu bacaklarımın arasındaki çukur kısımda kalıyor sırtı bi bacağımda bacakları bi bacağımda gibi umarım anlatabilmişimdir. Önce önünü yıkıyorum sonra ters çevirip sırtını en son kafasını, kafayı yıkarken de sağdaki kulağını kapatıp kafasının sağını, sonra sol kulağını kapatıp sol tarafını yıkıyorum yani kafanın hertarafını aynı anda yıkamıyorum. Benim kızım cok ağlardı küvette yıkarken bu yöntemle sakinledi çok şükür. Su 36-37 yapıyorduk demekki sıcak geliyormuş duştaki su daha ılık daha cok seviyor.